Overhandiging Sponsorbedrag Run-Arjen-Run - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van container - WaarBenJij.nu Overhandiging Sponsorbedrag Run-Arjen-Run - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van container - WaarBenJij.nu

Overhandiging Sponsorbedrag Run-Arjen-Run

Door: Arjen Onderwater

17 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Beste Sponsoren,

Het is inmiddels 4 maanden geleden dat ik de New York marathon heb gelopen en is m’n conditie weer terug naar gemiddeld. M’n medaille hangt in de kast en ik geniet na van een mooie herinnering. En, tot slot, hebben wij met z’n allen een heel mooi sponsorbedrag bij elkaar gespaard dat inmiddels is overhandigd aan de kinderen van het AHOS programma.

Ik kon er zelf helaas niet bij zijn, maar Joost Rietveld heeft namens ons allemaal ZAR 26.500 (ongeveer € 2.750) overhandigd aan de juf; Sunet Francis, van de kleuterschool. Zij zal namens de kinderen het geld beheren zodat onze sponsoring ook daadwerkelijk wordt geïnvesteerd in projecten voor de kinderen. Er is genoeg zoals je kunt lezen in het wensenlijstje:
• Een echt bureau met laden om spullen op te bergen (er staat nu een keuken tafel)
• Educatief speelgoed
• Een groot schoolbord
• Zand voor de zandbak
• Gordijnen voor de ramen van de toiletten
• Een hek langs de stoep aan de voorkant van de school zodat ze er niet meer af kunnen vallen
• Grote kussens om op te zitten bij het lezen
• Bordjes en bekers voor de kinderen voor de lunch
• Een tuinslang met sproeier om het gras goed te houden bij de buiten speelplaats
• Een picknick tafel om buiten ook ergens aan te kunnen zitten
• Een ventilator om wat verkoeling te brengen in haar kantoortje
• En, als er nog geld overblijft komt er misschien ook nog een trampoline :-)

Ik wil iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de gulle giften en steunbetuigingen voor deze sponsorloop. Ik vond het een heel mooi evenement en ben trots op het resultaat!

Groet,
Arjen