Container 3 = VOL - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van container - WaarBenJij.nu Container 3 = VOL - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van container - WaarBenJij.nu

Container 3 = VOL

Door: Marjanne

07 Oktober 2008 | Nederland, Vlaardingen

Gisteren en vandaag zijn de laatste voorbereidingen getroffen voor het inpakken van de 3e container die gevuld richting Paarl gaat!

De douanepapieren worden in orde gemaakt, zodat de goed gevulde container vervoerd kan worden..

Iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt wordt Hartelijk Bedankt! BAIE DANKIE!
Tom en Tina Manigk (container)www.kopf-leubben.com
www.vanzantenbouw.nl (opslag)
www.dijkshoorn.nl (inpakmateriaal en inpakken)
Dick en Carin de Vaal www.surf2music.nl (de microsoft licenties voor de P.C.'s)
Siem van der Marel (de p.c.'s) www.fujitsu-siemens.nl
Boskalis Ned. die beeldschermen schonk.
(Het lenen van zijn bus) De barbequespecialist www.slagerijharryvanschaik.nl

Alle gastvrouwen en kopers op de sieradenparty's! waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan het Holland Child Care Centre.

Dankie voor het schenken van bruikbare goederen;
Fam. Sypkens - van Duin, fam. Vreeswijk, fam. Sitvast, fam. Boersma, de moeder van Marquerite, fam. de Wit, fam. Veenhof, fam.Van Rooyen, fam. Martin, Monique Scholten, Hennie Cromjongh, Gigi Dinsbach, mevr. Weggemans, mevr. Rietveld, mevr. Sonneveld, Jan en Susan Brouwers, de heer en mevr. Van Hemert, de heer en mevr. van 't Wout, Johan Griffioen v.d. gerf.kerk Harmelen, Henk Jan&Alet van Eijk, Anne&Susanne Hamelink, Bart&Sara v.d.Vegte, Jan&Anette Vink, Erik&Jolanda Dekker, Reinier&Jolanda Mulder, Ada&Goos Helder, Harry&Ella de Bree-de Vos, Erik vdNadort, Fam. De Boer, mevr. Van der Vliet, mevr.v.d.Wilde, Gert&Tiny vdNadort.

David en Angie Hill die leermiddelen en sportartikelen verzamelden en dit in de opslag hadden bij vrienden van hen in Engeland; Linda&David Pashley. Thanks!

We hebben besloten dat dit de laatste container zal zijn die door ons gevuld gaat worden.

U wordt op de hoogte gehouden van het verloop en activiteiten t.b.v. the Holland Child Care Centre http://nl.youtube.com/watch?v=HzG3_xvPw68

Op de Jaardag van Ad en Marjo is door hun vrienden geld gegeven en met elkaar is er videoclip opgenomen;
“We are the world” for the Holland Child Care Centre (see also at Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=O_JFp1mWKlE&feature=email )

• 08 Oktober 2008 - 14:42

Nicole:

Hallo kleine zangertjes!!!
    Was vast een hele gezellige ervaring met dat zingen! Wat goed dat de 3de container alweer proppie zit!
    Alles goed met jullie? Hier niet veel nieuws het gaat allemaal zijn gangetje.
    Wel leuk elke keer om allemaal die foto's te bekijken, ga zo door!
    Niki

• 09 Oktober 2008 - 06:15

Marianne :

Ik was niet op de hoogte van deze site. Ik heb nu aangemeld. Goed wat jullie allemaal doen.
    Ga het een keer uitgebreid bekijken.

• 09 Oktober 2008 - 19:57

Carelle Vos:

Wat geweldig dat zoiets kan slagen en wat een spullen zijn er daar aangekomen, het lijkt me fantstisch om aldie blije hoofdjes te zien. Veel succes en keep me posted.

• 10 Oktober 2008 - 13:36

Márti:

en nu nog even duimen dat alles soepel op de plaats van bestemming komt.Wel weer fantastisch allemaal.