Container 3 is onderweg! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van container - WaarBenJij.nu Container 3 is onderweg! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van container - WaarBenJij.nu

Container 3 is onderweg!

Door: Gorinchem

18 December 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Eindelijk is het dan zover.
Het duurde langer dan verwacht maar alle papieren zijn nu in orde.
Het vervoer is geregeld. We kunnen starten met inpakken van de container.
Het waren weer de vrijwilligers Denis Zonneveld, Robert, Gert en Elder van Dijkshoorn Euromovers uit Vlaardingen die vakkundig de container vulden met dozen in alle afmetingen en gewichten en veel losse goederen. Bedankt heren!

Ook weer dank aan Arnold van Zanten en Marco Vogelaar van Van Zanten Bouw uit Vlaardingen, die ruimte in hun loods beschikbaar stelden om de verzamelde spullen de afgelopen maanden op te slaan.

Chauffeur Roger Verkade van H. de Klerk Transport uit Zevenbergen brengt de container veilig naar de Rotterdamse haven.
Dan wordt hij eerst naar Antwerpen gebracht en van daaruit met een groot containerschip naar Kaapstad verscheept.
Omdat ook alle vervoer gesponsord wordt, moeten we afwachten wanneer de container precies in Zuid Afrika zal zijn. We rekenen een beetje op eind januari 2009.
Uiteraard houden we je op de hoogte.

Nogmaals allemaal bedankt voor alle goederen die zijn gedoneerd.
Ook dank aan allen die belangstelling tonen voor dit mooie project.
Wat is geven toch mooi. We kunnen niet wachten om die glunderende gezichtjes in Afrika weer te zien.

Zodra er nieuws is over de aankomst en het uitpakken van de container zullen we ons weer melden.

Iedereen fijne feestdagen toegewenst en een gezond 2009!

Hartelijke groet, Marjanne, Ad en Gert.

• 19 December 2008 - 09:04

Ad:

Bedankt weer allemaal! Nu met dank aan Kopf und Luebben uit Bremen onderweg naar Paarl!

• 15 Januari 2009 - 08:03

Fanny De Klerk:

Ik vond het heel erg leuk dat jullie ons gebeld hadden en dat er zo'n leuk stuk is geschreven. Wij als bedrijf vinden het super mooi dat jullie dit allemaal organiseren! Ik hoop dat alles goed zal gaan in de toekomt en dat de mensen in Afrika zeer blij zijn met de spullen!

Mvg,

Fanny de Klerk